یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مراسم رونمایی از اتوبوس‌های جدید اعلام شد؛

نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی پیکان تا پایان سال جاری

رئیس سابق سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی پیکان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «محمد یساولی» در مراسم بهره برداری از ۱۵ اتوبوس شهری با اشاره به اقدام مدیریت شهری کرج در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به رانندگانی که تاکسی پیکان دارند، گفت: این تسهیلات با سود ۴ درصد در اختیار تاکسی‌داران قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مقدار تسهیلات برای رانندگان تاکسی پیکان، ۶۰ میلیون تومان است و بر اساس پیگیری های صورت گرفته تا پایان سال جاری نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی محقق خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اقدام یاد شده علاوه بر کاهش آلودگی هوا موجب حذف زواید بصری نیز می‌شود، اظهار داشت: رفاه حال مسافرین و شهروندان از دیگر اهداف مدیریت شهری برای اجرای این مهم بوده است.

یساولی در ادامه به تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دوران مدیریت شورای پنجم اشاره کرد و گفت: این اتوبوس ها با ارزش ریالی ۴۰۰ میلیارد تومان به مدار خدمت رسانی شهر کرج اضافه شده است.

وی همچنین از بازسازی ۱۶ دستگاه اتوبوس در شرکت ایران خودرو دیزل یاد کرد و گفت: این اتوبوس ها نیز به صورت صد در صد اورهال آماده بهره برداری هستند و به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و شرایط نامناسب اقتصادی، گفت: خوشبختانه این موانع، سد راه مدیریت شهری کرج نشد و این دستگاه با تمام توان به ارائه خدمت به شهروندان ادامه داد.
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات