پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

اجرایی شدن مانور پروژه مهر در مدارس البرز

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز از اجرایی شدن مانور پروژه مهر با رویکرد مدرسه محوری در دهه اول شهریور ماه در مناطق و نواحی هشتگانه استان خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، مهریار کرمی در بازدید از مانور پروژه مهر  ۹۸ در ناحیه چهار کرج به تاثیر مهم فضای فیزیکی مدارس در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه تحصیلی در بین دانش آموزان پرداخت و گفت: برگزاری این مانور به صدا درآوردن زنگ آماده باش مدارس برای بازگشایی و استقبال از دانش آموزان و معلمان در اول مهرماه است.

وی در ادامه گفت: این مانور در مدارس استان اجرایی شده تا فرآیند پروژه مهر ۹۸ مورد بازنگری کارشناسانه قرار گیرد تا در فرصت باقی مانده نقاط ضعف برطرف شود. وی بیان داشت: همکاری در اجرای مطلوب برنامه ملی پروژه مهر ۹۸در بخش عمرانی و بهسازی، اصلاح محیط داخلی و خارجی مدارس  برای آماده سازی مدارس  را ، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاران و خیرین برعهده دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: این مانور به مدت یک هفته در مدارس نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش  استان آغاز شده  تا مدیران مدارس پس از اعلام نظر کارشناسان،  برای رفع کاستی ها و ایجاد زیرساخت های مناسب در زمینه بازگشایی مدارس اقدام نمایند .

این مسئول تاکید کرد: آغاز سال تحصیلی  یکی از خاطره انگیزترین رویداد های زندگی دانش آموزان است  و ما به عنوان یک مجموعه خدمت رسان تلاش خواهیم کرد تا بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در محیطی شاد و ایمن فراهم گردد

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات