پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای البرز اعلام کرد:

ادامه ثبت نام شهروندان بالای 80 سال برای تزریق واکسن کرونا

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای البرز از شهروندان بالای 80 سال خواست برای تزریق واکسن به مراکز پنجاه گانه واکسیناسیون در استان البرز مراجعه و یا در سایت ثبت نام نمایند.

به گزارش رمزگشانیوز  «ناصر مقدم» پس از برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونای البرز گفت: در جلسه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونای البرز شرایط بهداشتی و درمانی استان مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و پیشنهادات مسئولین و کارشناسان کمیته های مختلف قرارگاه، استماع و بررسی شد.
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز با ذکر مصوبات جلسه مذکور بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیم اجرائی قرارگاه استانی البرز هرگونه سفر، « از» و « به» استان البرز در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است.

وی افزود: درصورت ورود ماشین‌های دارای پلاک غیر بومی به مبادی ورودی شهرستانهای استان البرز، جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفین اعمال خواهد شد و البته همانطور که قبلاً گفته شده است محدوده استان البرز و استان تهران در قالب یک استان، لحاظ شده و تردد ماشین‌های متعلق به این دو استان، منع تردد به یکدیگر نخواهند داشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان تصمیم دیگر قرارگاه استان البرز افزود: به دنبال برنامه‌ریزی جهت اجرای واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی استان، روند واکسیناسیون شهروندان بالای 80 سال در حال اجرا است و در صورتی که برای هریک از سالمندان عزیز بالای 80 سال پیامک هماهنگی یا تماس تلفنی گرفته نشده است و از این برنامه جا افتاده اند، ضمن ثبت نام در سامانه واکسیناسیون در آدرس اینترنتی به نشانی salamat.gov.ir  به مراکز بهداشتی منتخب دانشگاه علوم پزشکی البرز مستقر در شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

برای دریافت لیست مراکز مذکور، اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات