پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 هوشیاری گشت پلیس منجر به دستگیری ماموران قلابی در کرج شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 3 نفر خبر داد که با ارائه کارت شناسایی جعلی پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند.

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری 19 باغستان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو پژو پارس دارای 3 سرنشین که به صورت مشکوک در حال حرکت بود مظنون شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی از داخل آن یک عدد کارت شناسایی جعلی و یک دستگاه بیسیم دستی قلابی کشف شد که بلافاصله هر 3 سرنشین خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه سوء استفاده از کارت شناسایی جعلی بودند، اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

سرهنگ گودرزی در پایان از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می کنند خودداری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات