یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

معلمان در دوران کرونا مانع از ایستایی چرخ تعلیم و تربیت شدند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از آغازین روزهای همه‌گیری کووید ۱۹، معلمان با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی با خلاقیت، سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری مانع از ایستایی چرخ تعلیم و تربیت و تزکیه شدند.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان البرز  که روز شنبه مصادف با آغاز هفته معلم، همزمان با سراسر کشور به ریاست حجت الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه « شهید مرتضی مطهری » و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است که از آموزگاران و وظیفه شناس تقدیر شود.

 استاندار البرز افزود:  در دوران شیوع کرونا هر خانه به یک مدرسه تبدیل شد و معلمان مسئولیت سنگین‌تری را به دوش کشیدند چراکه باید در این شرایط با تولید محتوای آموزشی به صورت مجازی تعلیم و تربیت را دنبال می کردند.

وی ادامه داد: موفقیت نسل‌های گذشته، حال و آینده ما در گروی اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم و تزکیه است.

شهبازی گفت: در این راستا از آغازین روزهای همه‌گیری کووید ۱۹، معلمان با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی با خلاقیت، سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری مانع از ایستایی چرخ تعلیم و تربیت و تزکیه شدند.

در این مراسم تعدادی از معلمان نمونه استان با اهدای لوحی از سوی استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات