دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پارک محیط‌بان با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال در کرج به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از بهره برداری پارک «محیط‌بان» با صرف هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «پیمان بضاعتی پور» پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط‌بان، گفت: این پارک هفدهمین پارکی است که در دوره پنجم شورای اسلامی کرج افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه اواسط سال ۹۷ آغاز شد، افزود: این پروژه با حمایت شهردار کرج و تخصیص اعتبارات لازم از سوی شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: با بهره‌برداری از این اِکو پارک ویژه حیات‌وحش بیش از ۱۷ هکتار از اراضی شمال حصار، محدوده بالای میدان حافظ تا تونل بیلقان در دسترس شهروندان قرار گرفت.

بضاعتی پور در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: پارک محیط‌بان مجهز به دو سکوی بازدید، سالن قرنطینه مجهز به کلینیک دامپزشکی و سیلوی ذخیره علوفه بوده که الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه چهار پروژه دیگر تا پایان خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پیش ‌از این پارک «روشندلان» و «ایران کوچک» از پارک‌های موضوعی بود که افتتاح‌شده و پارک «دوستدار کودک»  نیز با تلاش مدیرت شهری در سال جاری احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات