چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار کرج:

25هکتار از اراضی کاخ مروارید کرج به شهرداری کرج واگذار شد

شهردار کرج گفت: 25هکتار از اراضی کاخ مروارید کرج به شهرداری کرج واگذار شد.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج علی اصغر کمالی زاده ظهر امروز در  اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از دوم تا هشتم شهریور ماه در باغ گلهای پارک شهید چمران برقرار شد، اظهار داشت: محل برگزاری سالانه نمایشگاه گل و گیاه  یک فضای شاخص شهر به شمار می رود و اتفاق خوب دیگر برای شهرمان که توسط دادستان کرج پیگیری و انجام شده این است که ۲۵ هکتار از عرصه کاخ مروارید مهرشهر به شهرداری کرج واگذار شده است که جزو رخدادهای مهم برای شهر تلقی می شود.

وی با اشاره به بازدیدی که بعد از تحویل این ۲۵ هکتار اراضی کاخ مروارید مهرشهر از این مجموعه داشته است، افزود: تحویل این اراضی شروع شده است و امید است بتوانیم باغ گلهای دوم کرج را در محوطه کاخ مروارید احیا کرده و به شهروندان تحویل دهیم تا در هنگام برگزاری نمایشگاه گل و گیاه با مشکل ترافیک روبرو نشویم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه پیگیر سه طرح بزرگ برای کلانشهر کرج هستیم، عنوان کرد:  اراضی باغستان، گلستان بیجی و اکوپارک حصار  از جمله این طرح ها هستند.

کمالی زاده ادامه داد:  امیدواریم با توجه به حمایت خوب اعضای شورای شهر کرج  این سه پروژه و بودجه های مناسبی که برای این طرح ها مدنظر قرار داده شده است بتوانیم خروجی مناسبی در محل اجرای پروژه ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات