شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار کرج خبر داد؛

دو نردبان ۳۲ متری به تجهیزات آتش‌نشانی کرج اضافه می‌شود

شهردار کرج گفت: ردیف اعتباری جهت پرداخت مابقی مبلغ خرید دو نردبان ۳۲ متری در بودجه امسال شهرداری لحاظ شده است.

به گزارش رمزگشانیوز  «علی کمالی‌زاده» در دویست و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در خصوص آخرین وضعیت خرید دو نردبان  ۳۲ متری آتش‌نشانی اظهار کرد: قرارداد خرید این تجهیزات سال ۹۵ منعقد شده و در سال ۹۶ هم ۲۵ درصد از مبلغ خرید آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرداخت مابقی مبلغ خرید این دو نردبان به دلیل افزایش ناگهانی نرخ ارز مدتی مسکوت ماند و سال گذشته بر اساس متمم قراردادی که شورای شهر به تصویب رساند، به فرمانداری ارسال شد.

شهردار کرج گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال ۹۹ ردیفی برای پرداخت مابقی مبلغ این تجهیزات لحاظ نشده بود، قرار شد در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود تا پس از تصویب اقدامات لازم برای خریداری آنها صورت بگیرد.

شهردار کرج توضیح داد: از آنجایی که اغلب تجهیزات آتش‌نشانی وارداتی است، امیدواریم پس از موافقت شورا اقدامات لازم برای خریداری این دو نردبان که از ضروریات خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی است، صورت بگیرد.

کمالی‌زاده گفت: روزی که قرارداد خرید این تجهیزات بسته شد دلار ۳۲۰۰ تومان بود ولی امروز به بیش از ۲۵ هزار تومان رسیده است پس افزایش قیمت نردبان‌ها دور از انتظار نیست.

شهردار کرج اضافه کرد: البته بر اساس ارز ثنا مابه‌التفاوت ریالی باقی مانده برای خرید این نردبان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از آنجایی‌که این هزینه در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده، شورا بدون ورود به بحث متمم قرارداد، مجوز پرداخت مبلغ باقی مانده را صادر می‌کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات