چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمودآباد به محدوده انتخاباتی شورای شهر کرج اضافه شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کرج گفت: محمودآباد به کرج الحاق شده و ک دآبادی این منطقه حذف شده است. انتخابات شورای شهر کرج این منطقه را نیز شامل می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز  «داریوش مردانی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کرج در کرج در خصوص الحاق روستای محمود آباد به شهر کرج، اظهار کرد: از آنجایی که محمودآباد فاصله چندانی با شهر کرج ندارد و همچنین مشکلات متعدد منطقه محمود آباد در سنوات گذشته، موجب موافقت تمامی مسؤولان شهری و استانی نسبت به الحاق این منطقه به کرج شد، در سال ۹۹ این موضوع به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید و در اسفندماه ۹۹ توسط هیات وزیران تصویب شد.

وی افزود: با توجه به حذف کد آبادی از محمود آباد، انتخابات شورای روستا در این منطقه برگزار نخواهد شد و موضوعات آن از طریق شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج، قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: بنابراین دهیاری در این منطقه مسؤولیتی ندارد و با توجه به مشکلاتی که در شورای محمود آباد اتفاق افتاد تا پیش از ابلاغ مصوبه الحاق محمود آباد به شهر کرج، موضوعات منطقه از طریق شورای بخش پیگیری می‌شد.

مردانی یادآور شد: در حال حاضر محمود آباد زیر مجموعه منطقه ۷ شهرداری کرج است و طبق توافقات ضمنی با شهرداری کرج قرار است یک واحد خدمات شهری در این منطقه مستقر شود تا بتوانند خدمات بهتری به شهروندان این نقطه از شهر ارائه کنند.

وی در خصوص افزایش ساخت و ساز غیرمجاز در محمود آباد با طرح موضوع الحاق این منطقه به شهر کرج، گفت: همزمان با تصویب الحاق محمودآباد به کرج در شورای برنامه ریری استان،  توافقنامه ای از سوی فرمانداری با شهرداری کرج منعقد شد و  کل محمود آباد در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت و نظارت کامل بر  این منطقه  از سوی شهرداری‌های کرج و منطقه ۷ انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کرج کمبود سرانه‌های خدماتی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و توسعه فیزیکی بی‌رویه در این منطقه را از مهمترین دلایل تصمیم شورای برنامه‌ریزی استان البرز برای الحاق این منطقه به شهر کرج دانست و افزود: همه چیز تحت کنترل است و  به عنوان دستگاه حاکمیتی در شهر کرج، نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به صورت روزانه و هفتگی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات