شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تزریق واکسن کرونا به پرسنل فضای سبز کرج از هفته آینده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از هفته آینده سبزبانان کرج واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

به گزارش رمزگشانیوز «پیمان بضاعتی پور» با اشاره به زمان تزریق واکسن کرونا به سبزبانان کلانشهر کرج اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به پاکبانان مناطق مختلف در مراحل پایانی قرار دارد و طبق زمان‌بندی صورت گرفته از هفته آینده سبزبانان نیز این واکسن را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوع کرونا مانع برگزاری رویدادهای مختلفی که بهار ۱۴۰۰ را برای شهروندان دلچسب‌تر می کرد شده است، افزود: برای بهار امسال رویدادهای جذاب و جشنواره‌های مختلفی پیش‌بینی شده بود ولی متاسفانه شیوع کرونا مانع از برگزاری آنها شد.

بضاعتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه زمان آبیاری درختان سطح شهر آغاز شده، گفت: با افزایش دمای هوا، کم کم آبیاری درختان سطح شهر توسط سبزبانان سازمان شروع می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: از اول فروردین تا کنون به دلیل اینکه درختان در آوندهای خود مقداری آب ذخیره داشتند نیازی به این کار نبود.

وی همچنین در پاسخ به علت جابه جایی درختان مقابل کاروانسرای شاه عباسی گفت: این درختان با مصوبه کمیسیون ماده ۷ جابه جا و به نهالستان کرج منتقل شده‌اند تا مکان خوبی برای بازکاشت آنها مشخص شود.

وی افزود: بنا شده مقابل کاروان سرای شاه عباسی پیاده راه ایجاد شود به همین دلیل چاره‌ای جز جابه جایی درختان نداشتیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات