پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر بهزیستی شهرستان کرج:

ماهانه 100 هزار تومان بابت خرید پوشک به حساب مددجویان ضایعه نخاعی پرداخت می شود

مدیر بهزیستی شهرستان کرج گفت:ماهانه 100 هزار تومان بابت خرید پوشک به حساب مددجویان ضایعه نخاعی پرداخت می شود.

به گزارش رمزگشا  نیوز از کرج، علیرضا فتاح پور در نشست خبری که در شیرخوارگاه امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت:23 هزار معلولان تحت پوشش بهزیستی کرج قرار دارد که روزانه بین 10 تا 14 پرونده به پرونده‌های توانبخشی این شهرستان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار نفر در کرج با معلولیت درگیر هستند و وظیفه ما رسیدگی با آنها است،افزود: از 80 درصد بار کاری بهزیستی استان به دوش بهزیستی کرج است ولی اعتباری که به این اداره تخصیص داده می‌شود کافی نیست.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 100 زن سرپرست خانوار، 30 هزار معتاد بهبود یافته، بیش از هزار سالمند، 800 بیمار اعصاب و روان، 270 کودک بی سرپرست و بد سرپرست، 750 معلول ذهنی و 313 کودک امداد بگیر از خدمات بهزیستی کرج بهره مند می شوند، عنوان کرد: بهزیستی برای خانه دار کردن خانواده‌های یک معلولی تا سقف هشت  میلیون و برای دو معلولی ها تا سقف 30 میلیون تومان اعتبار می دهد.

فتاح پور خاطرنشان کرد:سال گذشته 114 میلیون تومان از طرف خیرین و 202 میلیون تومان نیز اعتبار دولتی برای منسکن مهر مددجویان تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: تا سال گذشته بهزیستی ماهانه چهار بسته پوشک در اختیار مددجویان ضایعه نخاعی قرار می‌داد ولی به دلیل گران شدن پوشک، امسال پوشکی به آنها داده نمی‌شود و به جای آن 100 هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود.

 انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات