جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس انجمن اسلامی معلمان البرز تاکید کرد؛

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

رییس انجمن اسلامی معلمان البرز توسعه‌ ایران اسلامی را در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است که باید در این اقدام سرنوشت‌ساز مشارکت کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز  «منوچهر اتابکی» عصر شنبه در نشست با فرهنگیان البرز گفت: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همه اقشار و آحاد مردم مهیا است که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده همه دست‌اندرکاران انتخابات تلقی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران امروز با تهدیدها و تحریم‌های زیاد و مشکلات اقتصادی روبرو است اما ملت ایران به طور قطع با حضور پرشورشان در پای صندوق‌های شعب اخذ رای، حماسه حضور دوازده فروردین سال ۵۸ را تکرار خواهند کرد.

وی بیان داشت: مردم وفادار ایران اسلامی با حضور حماسی‌شان در انتخابات ۱۴۰۰ همچون ادوار گذشته زیباترین تابلوی مشارکت سیاسی را تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

اتابکی ادامه داد: مسوولان امر باید از هم اکنون بستر مشارکت حداکثری مردم را در صندوق‌های اخذ رای بیش از پیش فراهم کنند.

وی همدلی و وحدت و انسجام را نیاز ضروری شرایط کنونی به ویژه در آستانه برگزاری همایش سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ در کشور برشمرد و یادآور شد: فرهنگیان در روشنگری انتخابات و مشارکت مردم در این همایش ملی نقش مهمی برعهده دارند.

رییس انجمن اسلامی معلمان البرز تصریح کرد: هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات پرشور باشد، نظام اسلامی و منتخب ملت پشتوانه ای اقتدارآفرین برای پیشبرد امور خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰،یادآور شد: هر چه زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در این انتخابات فراهم شود بنیان جمهوریت نظام و جایگاهی که در سال ۱۳۵۸ توسط رای مردم بنا نهاده شد، مستحکم‌تر می شود.

رییس انجمن اسلامی معلمان البرز عنوان کرد: مشارکت مردم بالای مردم در انتخابات موجب می شود که نظام اسلامی و منتخب ملت پشتوانه ای اقتدارآفرینی برای پیشبرد امور داشته باشد.

وی توسعه‌ ایران اسلامی را در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است که باید در این اقدام سرنوشت‌ساز مشارکت کنیم.

اتابکی تاکید کرد: شرکت در انتخابات را باید بر خود واجب و لازم بدانیم ‌بلکه باید نسبت به ترغیب سایر افراد هم برای مشارکت حداکثری دراین انتخابات سرنوشت ساز اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات