چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نادری خبر داد؛

اعلام بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران تا ۲۲ فروردین

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران از ادامه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها تا ۲۲ فرودین خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  از خانه ملت، «احمد نادری» روز شنبه با اعلام این مطلب گفت: این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها با استعلام از مراجع چهارگانه و سایر مراحل بررسی صلاحیت همراه است و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و ما نیز ناظرانی را در  این مرحله در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مستقر کرده‌ایم.

 رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران اظهار کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها از روز ۷ فروردین ماه آغاز شده است. 

نادری افزود: پس از این مرحله ما در هیات عالی نظارت استانی یک مرحله بررسی و رسیدگی به اعتراضات را خواهیم داشت و هیات مرکزی نیز در ادامه به اعتراضات افرادی که در روند بررسی صلاحیت رد شده‌اند رسیدگی می‌کند و پس از آن اسامی نهایی به وزارت کشور اعلام می‌شود.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران عمل به مر قانون را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: هیچ‌گونه سلیقه سیاسی، گروهی و حزبی در انتخابات اعمال نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات