یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیست بین المللی دیزین کرج آماده پذیرش گردشگران است

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین کرج اعلام کرد که این پیست با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده استقبال و پذیرش گردشگران و ورزشکاران است.

به گزارش رمزگشانیوز  

صادق کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت روزانه پیست بین المللی دیزین چهار هزار نفر است اما با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا حداکثر  پذیرش مجاز روزانه در این پیست ٢ هزار نفر تعیین شده  است.
وی اضافه کرد: با این وجود  برای رعایت بهتر پروتکل ها  روزانه بین  یک هزار تا یک هزار و ٢٠٠ نفر در پیست بین المللی دیزین با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرش خواهد شد.
کلهر ادامه داد: به همین منظور این پیست در ایام تعطیلات نوروز با حداقل ظرفیت آماده پذیرش گردشگران و ورزشکاران تا اواخر فروردین ماه است.
کلهر با بیان اینکه انجام ٢ مسابقه در پیست بین المللی دیزین در فروردین ماه برنامه ریزی شده خاطر نشان کرد: رقابت های استانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و لیگ بین المللی اسکی آلپاین از جمله این رقابت ها است که پس از تکمیل روند ثبت ورزشکاران اطلاع رسانی خواهد شد.
پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

 

​​​​​​
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات