یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رکورد ثبت نام انتخابات شوراها در البرز شکست

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از نهایی شدن ثبت نام هزار و یک داوطلب در استان البرز در ششمین دوره انتخابات شوراها در پایان روز ششم ثبت نام خبر داد، گفت: شمار داوطلبانی که به صورت قطعی در ششمین روز ثبت نام شورای شهر استان ثبت نام کردند به ۳۷۸ نفر رسید.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «نورمحمد فردی» درباره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها در استان البرز گفت: در پایان روز ششم ثبت نام هزار و یک نفر از داوطلبان در استان البرز نهایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۸۶۵ نفر معادل ۸۶ درصد آقایان و ۱۳۶ نفر معادل ۱۴ درصد بانوان بودند.

فردی گفت: داوطلبان ثبت نام انتخابات شورای شهر در مجموع ۴۶ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۴ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام کردند.

معاون استاندار تصریح کرد:  لازم است اشاره کنم با توجه به اینکه ثبت نام شورای شهر از ۲۰ اسفند ماه شروع و تا فردا ۱۸ عصر مهلت برای ثبت نام وجود دارد  از کلیه جوانان،  بانوان،  متخصصان و دانشگاهیانی  که تمایل دارند در آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در هر صورت در این مدت ۶ روز افرادی که ثبت نام نموده اند از نظر تحصیلات ۳۴ نفر دکترا،  ۳۲۵ نفر فوق لیسانس،  ۵۹۴ نفر لیسانس،  ۲۴ نفر فوق دیپلم،  ۷ نفر دیپلم،  ۲ نفر زیر دیپلم و ۱۵ نفر سطح یک حوزوی ثبت نام نمودند.

فردی در پایان تصریح کرد:  بعد از پایان ثبت نام بررسی صلاحیت داوطلبان با اجرای مقررات توسط هیات اجرایی در مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نتیجه به افراد اعلام می گردد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات