جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه تعریض «بلوار ارم»

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به اینکه روند اجرایی پروژه تعریض بلوار ارم به سرعت در حال پیگیری است، گفت: این پروژه ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «علی آرائی» بابیان اینکه روند اجرایی پروژه تعریض بلوار ارم به سرعت در حال پی گیری است، گفت: پروژه تعریض بلوار ارم طی سنوات گذشته ۳۲ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه در محدوده پروژه تعریض بلوار ارم چند معارض دولتی وجود دارد، گفت: بعضی از این ارگان‌های دولتی شامل وزارت نیرو، هوا ناجا نیروی انتظامی و بنیاد تعاون سپاه است که توافقات لازم در خصوص تملک آن‌ها صورت گرفته است.

آخرین وضعیت معارضین پروژه تعریض بلوار ارم

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رفع معارض دیوار پایگاه هوایی ناجا اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت مهندسی کل ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، عقب‌نشینی و توافق ضمنی صورت گرفته است و در حال حاضر اقدام به برداشت اعیانی‌های موجود در محدوده بلوار ارم شده است.

آرائی گفت: وزارت نیرو، نیروی انتظامی و بنیاد تعاون سپاه که بحث کاخ مروارید را در نظر گرفتند در واقع معارضین دولتی و حاکمیتی ما در این مسیر هستند و برخی نیز مربوط به بخش خصوصی است که برای آزادسازی املاک هر دو توافقات صورت گرفته و در حال انجام است.

وی بابیان اینکه روند اجرایی پروژه تعریض بلوار ارم به سرعت در حال پیگیری است، گفت: در حال حاضر این  پروژه به‌طورکلی ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به اینکه طول کلی پروژه هفت کیلومتر است، عنوان کرد: امسال با بازگشایی ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر از اراضی این پروژه توسط منطقه سه ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل‌شده است.

آرائی بابیان اینکه ۵۰ درصد از بازگشایی این مسیر مربوط به جبهه شرقی است که در مسیر کاخ مروارید قرار دارد و در حال توافق هستیم، گفت: روند تملک اراضی محدوده پروژه در دو بخش دولتی و خصوصی در حال پیگیری است و عملیات اجرایی در بخش‌هایی که آزادسازی اراضی صورت گرفته به‌صورت موازی در حال انجام است و با توافقات صورت گرفته در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می‌رود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات