شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کرج:

انتخاب فرد اصلح محور اصلی در انتخابات است

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کرج با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح محور اصلی برای ماست، گفت: مشارکت حداکثری منجر به پیشرفت کشور می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «اسماعیل صابر» در نشست مطبوعاتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کرج در فرمانداری کرج اظهار کرد: بحث سلامت انتخابات، حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در حقیقت بعد از اینکه شرایط ثبت نام و بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفت، مرحله سوم انتخاب فرد اصلح به عهده مردم است که چه کسی از صلاحیت لازم برخوردار بوده و اصلح است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کرج با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح محور اصلی برای ماست، تصریح کرد: چند موضوع ملاک عمل ما در هیأت نظارت است. موضوع نخست که باید مد نظر همه باشد و ملاک عمل در تمام امور باشد بحث خدا محوری است که رضایت خدا را باید ملاک قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در ملاک دوم قانون‌منداری و بی طرفی در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: خارج از چهارچوب‌های قانون در انتخابات اقدامی نخواهیم داشت و در برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت نظارت بحث‌های جناحی که ممکن است مطرح باشد، باید بی توجه باشند.

صابر با بیان اینکه خدا را شاکریم که در حوزه اجرا و نظارت تعامل خوبی در استان البرز صورت گرفته است، متذکر شد: این تعامل خوب در پیش برد کار و انجام صحیح انتخابات در حوزه اجرا و نظارت کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات