پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بسته شد

مسعود حق لطفی با اشاره به اینکه حدود ۵۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «مسعود حق لطفی» با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد از سال ۸۸ با ظرفیت ۵۰ هزار مسکن مهر شروع به کار کرد، گفت: تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  ۳۵ هزار واحد بود که از این تعداد ۳۴ هزار و ۳۰۰ واحد به اتمام رسیده و ۷۰۰ واحد دیگر نیز در مرحله اتمام نازک کاری قرار دارد و تا خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به فروش اقساطی این واحدها ادامه داد: از برنامه فروش اقساطی حدود ۷۶۰۰ واحد مانده که تا آخر برنامه دولت تحویل مردم دهیم.

حق لطفی اظهار کرد: ۱۲ هزار واحد در قالب موضوعات دیگر و حدود ۳۰۰۰ واحد هم واحدهایی هستند که مشکلات حقوقی دارند که هنوز حل نشده و افراد آن به مجموعه‌های دیگر منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می‌شود.

وی افزود: امسال شرکت عمران ۳۰ میلیاردتومان به شرکت برق و ۵۱ میلیارد تومان هم به شرکت آبفا برای تکمیل زیرساخت‌ها کمک کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به طرح اقدام ملی و تلاش دولت برای خانه دار شدن اقشار متوسط و دهک‌های پنج تا هشت گفت: تاکنون ۱۵ هزار نفر ساماندهی شدند که ۱۰ هزار نفر به صورت تعاونی بودند و ۵۰۰۰ نفر هم در قالب سامانه ثبت نام کردند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات