جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفره هفت‌سین کرج پهن شد

معاون زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب المان‌های نوروزی، تخم‌مرغ‌های رنگی و نقاشی دیواری در سطح مناطق دهگانه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «امیر رضیان» گفت: در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ نصب المان‌های نوروزی شامل سفره هفت‌سین، تخم‌مرغ و نقاشی دیواری به جهت آراستگی و زیباسازی شهر و ایجاد نشاط بین شهروندان از امروز در تمامی مناطق دهگانه و اماکن پرتردد شهر آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه فرآیند طراحی، انتخاب و ساخت اِلمان‌های هنری زیر نظر کمیته فنی و هنری و توسط کارشناسان انجام می‌شود، توضیح داد: اِلمان پیرمرد گل‌فروش روبروی امامزاده حسن، اِلمان قو میدان والفجر، ثبت لحظه‌ها در پیاده راه رجایی شهر، مجموعه شکرستان درب ورودی پارک شهید چمران و میناکاری در میدان حافظ جانمایی و  نصب می‌شود.

معاون زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: معاونت زیباسازی و اداره هنرهای شهری و طراحی و مبلمان  در نظر دارد در ایام تغییر و تحول طبیعت، چهره شهر را به سمت زیبایی، نشاط و پویایی سوق داده و به عملیات مقابله با آلاینده‌های صوتی و بصری و حذف زوائد بصری در این ایام نیز سرعت بخشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات