دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد جدی با جرایم خشن در البرز

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: به مردم استان البرز این نوید را داده بودیم که در راستای حفظ امنیت آنها برخورد جدی با سارقین خواهیم داشت.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «حسن مددی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در دور جدید دستوراتی که ریاست قوه قضائیه در اجرای برنامه تحول صادر کردند در دادگستری استان البرز نیز، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه تحول در بخش‌های مختلف صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم مورد تأکید ریاست قوه قضائیه مبارزه و برخورد جدی با جرایم خشن توأم با آزار است، تصریح کرد: تعقیب قانونی و اعمال اَشد مجازات برای این قبیل از افراد در نظر گرفته شده است ضمن اینکه اقدامات پیشگیرانه در این خصوص باید صورت بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج بیان کرد: پیرو برنامه ابلاغ شده، قرارگاه پیشگیری و رسیدگی به جرایم خاص با هماهنگی نیروی انتظامی، اداره آگاهی استان البرز و دستگاه‌های مربوطه در استان البرز نیز، تشکیل شد.

اجرای چهارمین برنامه قرارگاه پیشگیری و رسیدگی به جرایم خاص

وی خاطرنشان کرد: امروز چهارمین برنامه اجرای طرح‌های متعدد قرارگاه پیشگیری و رسیدگی به جرایم خاص در استان البرز است و با تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، شاهد برخورد با سارقین هستیم.

مددی با بیان اینکه به مردم استان البرز این نوید را داده بودیم که در راستای حفظ امنیت آنها برخورد جدی با سارقین خواهیم داشت، گفت: سارقان بدانند مورد تعقیب قرار خواهند گرفت و اشد مجازات در مورد آنها نیز، اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی نهادهای ارفاقی را برای آنها محدود کردیم و از بحث مرخصی و نهادهای ارفاقی محروم خواهند ماند، اظهار کرد: همچنین از ابتدای بهمن ماه تا پایان فروردین سال ۱۴۰۰ هرگونه اعطای مرخصی به تمام زندانیانی که سابقه سرقت دارند ممنوع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه باندهای مختلف در استان البرز شناسایی شدند، متذکر شد: به خصوص سارقان حرفه‌ای به آنها ضربه خواهیم زد و با تعقیب قانونی مجرمین شرایط را با ایجاد امنیت برای مردم فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات