جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 110 فقره سرقت 

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 110 فقره سرقت خبر داد. 


به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 13کهریزک حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی گفت: پس از توقف خودرو، ماموران در بازرسی از آن مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند و سرنشین و راننده خودرو به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان در بازجویی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر 110 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان ساوجبلاغ و استان تهران اعتراف کرد.

وی در خصوص شگرد سرقت ها گفت : متهمان با شناسایی اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه اقدام به سرقت از این اماکن کرده و آن ها را به 3 نفر مالخر در استان های البرز و تهران می فروختند که با راهنمایی متهمان تمامی مالخرها طی2 عملیات غافلگیرانه دستگیرشدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها 200 قلم انواع لوازم سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران تاکنون 100 نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات