جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور رییس جمهوری برای ایجاد راه دسترسی از پیام به آزاد راه غدیر

استاندار البرز گفت: وزیر راه و شهرسازی از سوی رییس جمهوری برای اتخاذ تدابیر لازم و ایجاد راه دسترسی بین منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز و آزاد راه غدیر ماموریت یافت.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «عزیزاله شهبازی» افزود: طی مکاتبه ای درخواست ایجاد راه دسترسی از آزادراه غدیر به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام را از رییس جمهوری مطرح کردیم که بر این اساس وزیر راه و شهرسازی مامور به اتخاذ تدابیر لازم جهت اجرای این امکان شد.

وی اضافه کرد: طی این مکاتبه ضمن تشریح شرایط فرودگاه پیام به عنوان بزرگترین فرودگاه کارگو کشور، لزوم ایجاد راه دسترسی به آزادراه جنوبی تهران و البرز را تبیین شد.

شهبازی گفت: بر این اساس دفتر رییس جمهور ی نیز طی نامه ای از اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواست تا تدابیر لازم را جهت ایجاد این امکان مهم اتخاذ کند.

استاندار البرز این آزادراه را فرصت مغتنمی جهت توسعه حمل و نقل بار از البرز به سراسر کشور دانسته و ساماندهی سیستم توزیع می داند.

شهبازی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه البرز معبر ۱۴ استان کشور است و بار سنگینی از ترافیک خودروهای باربری و سنگین بر دوش محورهای مواصلاتی این استان است، اتخاذ تدابیر لازم جهت بهره برداری بیشتر از آزادراه غدیر ضرورت دارد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات