جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگین کمان بر دیوار های شهر کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای طرح محله رنگی در کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «پیمان بضاعتی پور» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به همت اداره هنر‌های شهری معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرای طرح نقاشی دیواری و رنگ آمیزی محله اوقافی‌ها عملیاتی شد.

او افزود: این طرح با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری به منظور زیباسازی و بالا بردن روحیه نشاط، خلاقیت و افزایش شادابی و جذابیت شهر برای شهروندان اجرایی شده تا فضای شادی و امید را به ارمغان بیاورد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان این که رنگ تاثیر زیادی در روحیه مردم دارد و با ترکیب این رنگ‌ها می‌توانیم قدری شرایط سخت زندگی شهری را تلطیف کنیم، گفت: اهداف اصلی این اقدام برای خارج کردن محله‌های شهر از حالت سیاه و سفید و خاکستری و مزین کردن آن به رنگ‌های شاد و زنده است.

او افزود: زیباسازی و ایجاد جلوه‌های بصری در معابر شهری و بهسازی دیواره‌های فرسوده شهر به ویژه در محله‌های دارای بافت فرسوده و کم برخوردار شهر در یک سال گذشته در دستور کار اداره هنر‌های شهری قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها همزمان با نوروز ۱۴۰۰ و طرح‌های استقبال بهار به مرحله اجرا در خواهد آمد.

بضاعتی پور با اشاره به انجام فعالیت‌های این سازمان در مسیر حقوق شهروندی در ادامه گفت: در حال حاضر نقاشی دیواری در برخی از دیوار‌های محله اوقافی‌ها به صورت موردی در حال اجرا و رنگ از جنس اکریلیک است که طی ۱۰ روز آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات