شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۱۱ داوطلب جهت شورای شهر در سطح استان ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در روز چهارم ثبت نام داوطلبان شورای شهر در سطح استان ۱۷۷ نفر ثبت‌نام نمودند و در مجموع در این چهار روز ۴۱۱ داوطلب ثبت نام نمودند که بیشترین فراوانی آنان آقایان با ۸۸درصد است.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «نورمحمد فردی» با بیان این مطلب اظهار داشت: در مجموع از اول ثبت نام شورای شهر تاکنون ۴۱۱ نفر در سطح استان ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۸۸ درصد آقایان و ۱۲ درصد بانوان می باشند.

وی افزود: در مجموع در این چهار روز ۴۵ درصد افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۵۵ درصد به صورت الکترونیکی بوده است.

معاون استاندار تصریح کرد: از نظر تحصیلات در این مدت چهار روز دیپلم۴ نفر،  فوق دیپلم۱۳ نفر،  لیسانس ۲۴۹ نفر،  فوق لیسانس ۱۲۷ نفر،  دکترا ۱۲ نفر و سطح حوزوی ۶ نفر ثبت نام نمودند.

فردی تصریح کرد:  طبق قانون روزشمار و جدول زمانی انتخابات شورای شهر،  فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موظفند حداکثر ظرف مدت ۵ روز هیات های اجرایی را تشکیل دهند که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده الحمدالله کلیه هیات های اجرایی۲۰ حوزه انتخابی استان تشکیل شده‌اند و از امروز امورات اجرایی انتخابات را به عهده دارند و بایستی بر اساس قانون روزشمار کارهای مربوط به انتخابات را در تاریخ خود انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان افزود: همانطوریکه قبلاً اشاره شده ثبت‌‌نام شوراهای شهر از ۲۰ اسفند ماه شروع شده و تا ساعت ۱۸ عصر روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد بنابراین از کلیه کسانی که تمایل دارند و واجد شرایط هستند درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از ازدحام تا فرصت باقی است ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات