شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

مردم البرز برای انتخابات ۱۴۰۰ افراد اصلح را انتخاب کنند

عزیز الله شهبازی اظهار داشت: امیدواریم با فعالیت رسانه‌ای خوب و تعامل تمام دستگاه‌ها افراد توانمند و جوانان استان برای انتخابات 1400 شرکت داشته باشند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «عزیز الله شهبازی» ظهر شنبه در جریان بازدید از روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری کرج اظهار کرد: از کسانی که تلاش کردند، تا افراد در انتخابات شورای اسلامی شهر استان البرز شرکت نمایند، قدردانی دارم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با فعالیت رسانه‌ای خوب و تعامل تمام دستگاه‌ها افراد توانمند و جوانان استان برای این امر مهم شرکت داشته باشند، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم البرز برای انتخابات ۱۴۰۰ بهترین‌ها و فرد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بیشترین جمعیت استان البرز و شورای ۱۳ نفره استان در شهرستان کرج واقع شده است، بیان کزد: از تمام فرمانداران، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاون سیاسی و امنیتی و رئیس انتخابات استان برای هم افزایی خوب و تمهیدات لازم در نظر گرفتند قدردانی دارم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز ۲۸۱ نفر در انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند که اکثریت این افراد را آقایان تشکیل می‌دهند.

شهبازی با بیان اینکه بانوان توانمند جوان لایق در استان البرز فراوان هستند، گفت: انتظار می‌رود در این فرصت باقی مانده بانوان متخصص در این امر مهم شرکت داشته باشند، چرا که بانوان موفقی در دوران انتخابات گذشته شوراهای شهر و مجلس در این مهم شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: بانوان متخصص اسباب پیشرفت، توسعه، آبادانی، نظم و پاکدست در این استان فراوان هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه مطبوعات و اصحاب رسانه در شرایط حساس انتخابات کشور که دشمنان ما را احاطه کردند وظیفه خطیری بر عهده دارند، بیان کرد: البته ۴۲ سال است که این امر از چشم دشمنان پوشیده نبوده و در این شرایط سخت کرونایی، تحریم‌های ظالمانه و برخی از سیاه نمایی‌ها و تاریک نمایی‌ها و بذر نا امیدی و یاس پراکنده می‌کنند باعث شد سخت های زیادی به مردم وارد شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات