چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام آمادگی پلیس جهت ایجاد امنیت کامل در چهارشنبه آخر سال

معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با هرگونه رفتار مخاطره آمیز برخورد می‌کند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ سرهنگ «جواد صفایی» اظهار کرد: در این ایام ضرورت دارد خانواده‌ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها نقش کلیدی در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دارند و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار و اذیت دیگران می‌انجامد، بر حذر دارند.

سرهنگ صفایی بیان کرد:  پلیس این استان با آمادگی کامل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم در چهارشنبه آخر سال با امنیت کامل سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در این شرایط که مردم از شیوع بیماری کرونا رنج می‌برند  با افرادی که با سوءاستفاده از این فرصت، قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخورد می‌کند.

صفایی افزود: چنانچه افرادی اقدام به ایجاد راه بندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد می‌کند ضمن آنکه اگر افرادی با خودرو اقدام به مزاحمت  برای مردم کنند علاوه بر برخورد قانونی، خودروی آنها نیز توقیف می‌شود.

وی همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات