شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خون شهدا ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه خون شهدا ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است گفت: سرافرازی امروز ایران اسلامی و توسعه همه جانبه آن در تمامی عرصه ها مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهیدان بوده و هست.

به گزارش رمزگشانیوز  «نادر ثناگو مطلق» در نشستی به مناسبت فرارسیدن بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا با ایثارگران و خانواده های شهدا این منطقه افزود: شهدا در واقع اسطوره هایی بودند که با تبعیت از فرامین امام خمینی(ره) برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و از وجب به وجب این خاک پاک پاسداری کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه آفرینی امروز عاشقان اهل بیت (ع)  اشاره و خاطر نشان کرد: جوانان این مرز و بوم امروز پس از گذ شت سال ها از حماسه دفاع مقدس این بار دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) را بر خود واجب دانسته و عطر شهادت فرزندان حماسه ساز این سرزمین بار دیگر طنین انداز شده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی هایی این بار در خارج از مرزهایمان در عرصه نبرد با دشمن قسم خورده حاضر شده و با مقاومت و از خودگذشتگی شان نشان دادند که کینه توزان این آب و خاک آرزوی یک وجب از خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با بیان اینکه پاسداری از خون این شهدا و ادامه راه آنان امروزتکلیفی بر گردن همگی ما است گفت: فرزندان ایران اسلامی امروز تحت هدایت و زعامت مقام معظم رهبری همانند روزهای نخستین جنگ تحمیلی با حضور در تمام عرصه ها نشان دادند که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند و اجازه نخواهند داد تا خدشه ای به این نظام و آب و خاک وارد شودخون شهدا ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

اانتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات