سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزی البرز در مسابقات کشوری

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که تیم فوتسال دانش آموزان این استان قهرمان مسابقات غیر حضوری دانش آموزی کشوری شد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «سالار قاسمی» اظهار داشت: در سی و هفتمین دوره رقابت های ورزشی غیر حضوری دانش آموزان کشور، تیم فوتسال پسران متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با کسب مقام اول قهرمان کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مقام دوم و سوم را تیم های خراسان رضوی و فارس به خود اختصاص دادند.

قاسمی بیان داشت: هدایت تیم فوتسال ناحیه سه کرج را مربیان ورزشی به نام‌های شهریاری، خادمی و زارعی فر برعهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت شش روز در دور رشته طناب زنی و فوتسال به میزبانی البرز برگزار شد، اضافه کرد: استقبال بالا از مسابقات فوتسال و طناب زنی غیرحضوری دانش آموزان کشور نشان از اهمیت دادن دانش آموزان به حوزه سلامت و تربیت بدنی دارد.

قاسمی تصریح کرد: اگر در سند تحول بنیادین به ساحت زیستی و بدنی تاکید شده، امروز و در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا که منجر به ماندن در خانه و کم تحرکی افراد شده است این اهمیت باید مضاعف گردد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، اهتمامی که در وزارت آموزش و پرورش برای توجه به حوزه تربیت بدنی و سلامت وجود دارد مانند اجرای برنامه پروژه کوچ و مسابقات غیرحضوری ورزشی و استقبال بالای دانش آموزان کشور از مسابقات فوتسال و طناب زنی نشان می دهد، دانش آموزان، مربیان و کارشناسان حوزه اداری هم بسیار دلتنگ و مشتاق بازگشت به شرای عادی و برگزاری چنین مسابقاتی هستند.

وی ادامه داد: همه می دانیم وقتی مسابقات غیرحضوری است و به عنوان تجربه جدیدی پیش روی ما قرار گرفته ممکن است اشکالات و سختی های خودش را هم داشته باشد اما با گذر از کرونا و با تجربه خوبی که به دست آورده ایم می‌توانیم برای برگزاری تلفیقی مسابقات حضوری و غیرحضوری در آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: دراین وضعیت کرونایی لازم است به حوزه ورزش دانش آموزی در مدارس توجه ویژه ای صورت گیرد تا دانش آموزان در سلامت باشند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات