چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور :

البرز توانست خود را با اهداف و برنامه های توسعه، همگام کند

«محمدباقر نوبخت» در دیدار استاندار البرز که در محل سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت، با اشاره به اینکه البرز در سیاست های ملی جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: این استان به خوبی توانست خود را با اهداف و برنامه های دولت برای توسعه، همگام کند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «محمدباقر نوبخت» در دیدار استاندار البرز که در محل سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت، با اشاره به اینکه البرز در سیاست های ملی جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: این استان به خوبی توانست خود را با اهداف و برنامه های دولت برای توسعه، همگام کند.

وی ادامه داد: زیرساخت های استانی در حوزه های راهسازی مانند ریلی، جاده ای، هوایی و... ارتقا یافته است و این توفیقات جای خرسندی دارد.

نوبخت گفت: البرز بسیار خوب درخشید از این رو از نماینده عالی دولت در استان و مدیریت شایسته ایشان بسیار قدردانی می کنم و امید است برای سال 1400 نیز همچون سالی که گذشت با اهتمام ویژه ای برنامه ریزی کنند.

همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ارتقا معیشت کارکنان ادارات استان به ویژه در ایام پایانی سال نیز پیرو درخواست استاندار البرز دستور لازم را به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز داد.

«عزیزاله شهبازی» نیز در این دیدار با اشاره به اینکه این دید و بازدید ها در 2 سال اخیر افزایش یافت و سبب ساز رشد و توسعه استان شد، افزود: در این راستا طرح ها و پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف استان بخصوص راهسازی تسریع و گره گشایی شد.

وی ادامه داد: رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به مسائل استان داشته اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.

شهبازی گفت: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه و مسافربری شدن فرودگاه پیام و... که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

در پایان استاندار البرز اظهار داشت : از رییس محترم سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه های کمربندشمالی و قطار شهری کرج که اعتبارات دولتی برای آن‌ها تزریق شد، دیدن کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات