جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ناجی در جلسه شورای اطلاع رسانی؛

حفظ وحدت الزامی است

معاون سیاسی استانداری البرز در مواجهه با تهدیدات مختلفی که این روزها کشور را مورد هجمه قرار داده اند، حفظ وحدت را الزامی دانست و گفت: همگی باید در راستای اعتمادبخشی و امیدآفرینی برای مردم بکوشیم و تلاش کنیم دولت را در کنار مردم حفظ کنیم.

به گزارش رمزگشا   به نقل از پیام آشنا، سعید ناجی روز گذشته در جلسه شورای اطلاع رسانی که با حضور جمعی از مسئولان استان و مدیران روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امیدوارم توسعه هرچه بیشتر این منطقه با یاری دستگاه های مختلف محقق شود که این امر نیازمند اطلاع رسانی دقیق و شفاف از اقدامات و فعالیت هاست.
وی با اشاره به اینکه باید فضای خوبی برای قلم زدن رسانه ها ایجاد شود، تاکید کرد: در عین حال باید از  سو استفاده از قلم نیز پیشگیری شود.
معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به اینکه در هفته دولت در کنار فعالیت ها و برنامه های جاری، باید دستاوردهای عینی دولت، حکومت و نظام اطلاع رسانی شود افزود: باید مراقب دسیسه های خارجی که متوجه دولت و ملت می شود باشیم و مقاومت و بنیه دفاعی خود را افزایش دهیم. وی با تاکید بر افزایش انسجام ملی افزود: در این برهه از زمان، گذر از منافع گروهی و شخصی برای حفظ وحدت ضروری است. ناجی در مواجهه با تهدیدات مختلفی که این روزها کشور را مورد هجمه قرار داده اند، حفظ وحدت را الزامی دانست و گفت: همگی باید در راستای اعتمادبخشی  و امیدآفرینی برای مردم بکوشیم و تلاش کنیم دولت را در کنار مردم حفظ کنیم.
وی مواجهه صادقانه با مردم در ارائه عملکردها و پذیرش نقدها را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: عذرخواهی کردن از مردم بابت کم کاری ها و یا نقایص بسیار موثر خواهد بود. 
این مسئول با تاکید بر اینکه دولت و مجموعه ی نظام در کنار مردم معنا پیدا می کند افزود: باید تلاش کنیم خود را در کنار مردم حفظ کنیم.
وی تقویت ارتباطات دو سویه دولت و مر م، ارتباط با نهادهای غیر دولتی و مردمی و ارتباط با رسانه ها را الزامی دانست و گفت: نباید به مردم وعده غیر قابل تحقق بدهیم و حتما باید مراقب هزینه های اضافی باشیم و از هرگونه تشریفات بپرهیزیم.
معاون سیاسی استانداری البرز خواستار شکل گیری شورای معاونین دستگاه ها شد و گفت: تعامل با دنیا و تاثیرگذاری بر مجامع بین‌المللی را باید در دستور کار قرار دهیم. 
وی در پایان خواستار افزایش تعداد مصاحبه ها، حضور در گروه های مردم نهاد و ارتباط بیشتر با رسانه های تاثیرگذار شد و تاکید کرد: به ظرفیت های انسانی در مجموعه کاری خود و ظرفیت هایی که در مردم هست توجه کنید تا به شایستگی از آنها بهره مند شویم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات