جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج:

رتبه نخست درآمدهای نوسازی به شهرداری منطقه ۹ رسید

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدهای نوسازی این منطقه در بین مناطق دهگانه با جذب بیش از ۱۵۴ درصد درآمد خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «آرش یگانی» با اشاره به کسب رتبه برتر درآمدی منطقه در یازده ماه امسال از ردیف بودجه عوارض نوسازی، اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل تشخیص و وصول درآمد نوسازی شهرداری کرج، این منطقه در مجموع با کسب ۱۵۴ درصد درآمد نوسازی به مبلغ بیش از ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رتبه برتر را در میان مناطق دهگانه به دست آورده است.

وی بیان کرد: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اجرای درگاه خدمات الکترونیکی شهر هوشمند در منطقه ۹ و اطلاع‌رسانی به‌موقع آن به شهروندان را یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در این امر برشمرد.

یگانی افزود: افزایش درآمد باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود. این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات