سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

شهیازی:

ارتقا زیرساخت‌ها در روستاهای البرز موجب مهاجرت معکوس روستاییان شد

استاندار البرز گفت: اکنون روستاهای البرز در حال توسعه هستند و تقاضای استقرار جمعیت در آنها روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در جلسه سراسری تجلیل از خیرین روستاها که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری و با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: این خیرین ارجمند در راستای کمک به ماندگاری روستاییان در روستاها و عدم مهاجرت به شهرها کمک می کنند.

وی ادامه داد: از جمله مساعدت‌های خیرین در روستاها  ارتقاء زیرساخت‌های بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، راه روستایی و ایجاد بسترهای اشتغال است.

شهبازی گفت: خیرین در روستاها در رابطه با کمک‌های همدلی و مواسات بویژه در شرایط سخت شیوع کرونا همراهی های بسیاری داشته اند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای استقرارش در خصوص مانایی جمعیت روستاها و ایجاد بسترهای لازم جهت بازگشت روستاییان برنامه محور وارد عمل شد.

استاندار البرز گفت: بر این اساس با ارتقا زیرساخت‌های همچون آب، برق، گاز و ... و بهسازی روستاها بویژه در حوزه راه دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

وی افزود: به تبع این راهبرد مهم، در البرز نیز اقدامات موثری در جهت تقویت زیرساخت‌ها صورت گرفت و به خصوص در حوزه گازرسانی به روستاهای استان توفیقات ارزشمندی حاصل شد.

شهبازی گفت: با ارتقا زیرساخت‌ها در روستاهای استان، شاهد بازگشت جمعیت روستاییان هستیم و البرز با رشد جمعیت روستایی مواجه شد.

وی افزود: اکنون روستاهای البرز در حال توسعه هستند و تقاضای استقرار جمعیت در آنها روز به روز در حال افزایش است.

استاندار البرز گفت: بسترهای لازم را برای توسعه اقتصادی در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار فراهم می کنیم.

انتهای پیام .
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات