یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۴ میلیارد تومان صرف پروژه های روشنایی البرز شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد که امسال ۴۴ میلیارد تومان صرف پروژه های تامین روشنایی و افتتاحی دهه مبارک فجر در این استان شده است.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «بهنام بیات» گفت : بخش عمده پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر شامل نوسازی و جایگزینی شبکه های قدیمی برق با کابل های خودنگهدار است که در مناطق مختلف استان  اجرا شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها گام موثری برای تامین روشنایی پایدار در مناطق شهری و روستایی استان البرز برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با ابراز تاسف از حادثه سقوط بهمن و جان باختن یکی از کارکنان فنی شرکت توزیع برق استان در ارتفاعات ناریان طالقان، یادآور شد که این حادثه عصر دیروز رخ داد و چهار تن از کارکنان فنی این شرکت که برای رفع قطعی برق روستای ناریان به ارتفاعات این منطقه صعود کردند براثر سقوط بهمن ناپدید شدند.

وی اظهار داشت: با تلاش امدادگران سه تن از این عزیزان تلاشگر و زحمتکش نجات یافتند اما همکار چهارم شرکت توزیع برق استان در راه خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق البرز گفت: به همین دلیل مراسم افتتاح بخشی از پروژه های برق استان به پس از آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این همکار  آسمانی موکول شده است.

وی یادآور شد که بارش برف سنگین در ۲ روز گذشته سبب قطع برق روستای کوهستانی ناریان شهرستان طالقان شد که با تلاش کارکنان فنی شرکت توزیع برق استان این مشکل مرتفع شد.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات