چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهه فجر یادآور روزهایی از جنس اتحاد و بصیرت

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ در متن پیام دکتر «نادر ثناگو مطق» آورده شده: این ایام یادآور روزهایی از جنس بصیرت و اتحاد ملی است که ولایتمداران ایران اسلامی توانستند تحت رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و با کوتاه کردن دست شرق و غرب فصل جدیدی را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در واقع ایام الله دهه فجر تجلی دوباره روزهایی است که مردمان ایران بزرگ با مجاهدت و ازخودگذشتگی توانستند، دست تمام مستکبران عالم را با از بین بردن پرده‌های ظلمت شرق و غرب از سر کشورمان کوتاه کرده و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را محقق سازند.

ثناگو مطلق گفت: امروز نیز با گذشت ٤٢سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و با وجود تمام سنگ ‌ندازی‌های دشمنان این مرز و بوم، ایران عزیزمان بالنده‌تر و پویا تر از همیشه در راه توسعه و اعتلای اسلام و انقلاب در حرکت بوده و برای رسیدن به مقاصد عالیه خود هیچ گاه توقف نخواهد کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دوران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، ایرانیان پر افتخارتر از همیشه و تحت زعامت رهبر انقلاب و با گذر از تمام سدها برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم حک و جلوه دیگری از اتحاد، همدلی و همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات