پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه در ایجاد تعامل میان اقوام استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه در البرز ۲۵ قوم حضور دارند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه در ایجاد و ارتقاء بسترهای تعامل و همفکری میان اقوام تأکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «نورمحمد فردی» در نشست صمیمی با تشکل‌های مردم نهاد استان روز چهارشنبه در سالن شهدای البرز اظهار داشت: تشکل‌های غیر دولتی از جمله نهادهای مردمی هستند که می‌توانند ضمن تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی و مردم نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جلسات تخصصی مختلفی با حضور سمن‌ها در استان با محوریت حل مشکلات و ارائه راهکارها برگزاری شده است، افزود: تاکید دولت شتاب بخشی به فعالیت‌های سمن‌ها است و در همین راستا کیفی سازی فعالیت سمن‌ها در سطح استان نیز پیگیری شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز، با بیان اینکه بیماری کرونا دراستان کاهش یافته است، افزود: یکی از ضروریات فعلی جامعه در شرایط کرونایی کنونی جلب و جذب کمک‌های مردم برای حمایت آسیب‌دیدگان است و سازمان مردم نهاد دراین شرایط رسالت بسیار سنگینی دارند.

فردی با بیان اینکه در شرایط کرونایی امروز آگاهی بخشی و اقناع جامعه برای پرهیز از عادی‌انگاری زندگی در شرایط کرونایی است، افزود: در این راستا اقدامات سازمان‌های مردم نهاد در استان یک فرصت است.

وی افزود: همواره بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه همه‌جانبه در استان تأکید شده است.

معاون استاندار احقاق حقوق شهروندی را تکلیف حقوقی همه دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد، افزود: اجرای حقوق شهروندی مطالبه به‌حق مردم است.

فردی فلسفه تشکل‌های اجتماعی را جلب مشارکت مردم و پیگیری حقوق آنان دانست، افزود: لازم است جمعی از تشکل‌های فعال را که آمادگی فعالیّت در این حوزه برای آنها مقدور است حمایت و در بحث آموزش آنان و آموزش جامعه عمل کرد.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی مانند دانه‌های تسبیح به هم پیوسته هستند، گفت: کار و فرهنگی نیز ویژگی منحصر به فردی دارد، دیربازده اما ماندگار است و ضرورت همکاری و تعامل سازمانهای مردم نهاد در این امر ضروری است.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات