جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:

گمرک دروازه توسعه اقتصادی کشور است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام روز سه شنبه با حضور در اداره کل گمرکات استان فرارسیدن ٢٦ ژانویه روز جهانی گمرک را تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ « نادر ثناگو مطلق» در این دیدار با بیان اینکه گمرک پاسبان اقتصادی ایران اسلامی است گفت: امروز توسعه اقتصادی پویا در کشورمان نیازمند بهره گیری از فناوری های نوین و ارتقای آنها در راستای فعالیت های گمرکی است.

وی اضافه کرد: گمرک به دلیل دارا بودن نقش استراتژیک در حوزه اقتصادی و تجارت بین‌المللی جایگاه ویژه ای در معادلات اقتصادی کشور داشته و در این بخش موفق شده تا کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارد.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: وجود چنین ظرفیتی در منطقه در کنار سایر پتانسیل های موجود در پیام موجب منحصر به فرد شدن منطقه شده است.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی پیام امروز به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی و اقتصادی  مهم کشور برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت های خود از جمله رونق صادرات و واردات نیاز به همراهی هر چه بیشتر بخش های از جمله گمرک مستقر در منطقه را دارد.

ثناگو مطلق گفت: به همین منظور به خصوص طی سال های اخیر روند بسیار خوبی در مجموعه گمرک  شاهد بودیم که نوید بخش آینده خوبی برای توسعه صادرات و واردات کالاها به خصوص تولیدات صنایع مستقر در این منطقه را دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی گمرک عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن همدلی و همراهی با مجموعه گمرک مستقر در پیام به دنبال این است که برای رسیدن به این مهم به خصوص در سال جهش تولید گام های بزرگی بردارد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات