جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ابراز رضایت نمایندگان فدراسیون آسیایی از استادیوم بیسبال کرج 

کرج شرایط میزبانی از مسابقات آسیایی را دارد

نمایندگان فدراسیون آسیایی بیسبال با حضور در اداره کل ورزش و جوانان البرز با «مجتبی جانعلی» گفتگو کردند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ صبح دوشنبه ششم بهمن پس از بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، رئیس فدراسیون بیسبال هند، رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان، رئیس و عضو کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی بیسبال به همراه منصوری رئیس انجمن بیسبال و سافت بال کشور با حضور در اداره کل ورزش و جوانان البرز طی نشستی با «مجتبی جانعلی» مدیرکل، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان با ابراز خرسندی از حضور در کشور ایران گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، استان البرز یکی از ورزش‌خیز ترین استانهای کشور ایران است.

وی افزود: این استان و مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج امکانات و شرایط خوبی برای میزبانی از مسابقات آسیایی دارند که امیدواریم در صورت قطعی شدن این میزبانی مشکلات جزئی موجود نیز برطرف شود.

رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان عنوان کرد: استان البرز این ظرفیت را دارد که حتی از مسابقات بیسبال بانوان و زیر 15 سال آسیا نیز میزبانی کند.

در ادامه رئیس فدراسیون بیسبال هند نیز با قدردانی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان البرز اظهار کرد: طرز تفکر یک مدیر در سطح استان برای توسعه ورزش بسیار مهم و اثرگذار است که خوشبختانه ما در استان البرز این مهم را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: ما صد در صد از استان البرز و فدراسیون ایران برای میزبانی از مسابقات آسیایی بیسبال حمایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون بیسبال هند تصریح کرد: استان البرز می‌تواند به عنوان اولین میزبانی ایران و حتی خاور میانه از مسابقات آسیایی بیسبال در تاریخ این ورزش ثبت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر حمایت از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور تأکید کرد.

«مجمتبی جانعلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست اظهار کرد: از حسن نظر و توجه فدراسیون آسیایی بیسبال به کشور ایران به ویژه استان البرز قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان این که  از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور حمایت می‌کنیم، افزود: باوجود کمبودهای موجود، تلاش و کمک می‌کنیم که شرایط میزبانی از مسابقات آسیایی به بهترین نحو ممکن در استان البرز فراهم شود.

جانعلی ادامه داد: البته در بحث اعتباری و تکمیل نیازهای مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی، لازم است که نشستی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و حضور مسئولان فدراسیون برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که امکان میزبانی از مسابقات آسیایی بیسبال در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج فراهم شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات