پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست فرمانداری:

۱۳۰ طرح عمرانی و صنعتی ساوجبلاغ آماده افتتاح است

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ از آمادگی برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح عمرانی و صنعتی برای در دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «مهدی مهرور» در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مناطق شهری و روستایی ساوجبلاغ بالغ بر یک هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۸۴ طرح  در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان و ۱۷ طرح در بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۰۰میلیارد تومان به بهره‌بر‌داری می‌رسد، افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای بیش از ۵۹۸ نفر شامل ۳۱۳ نفر به صورت اشتغال مستقیم و برای ۲۸۵ نفر به صورت غیر مستقیم شغل فراهم می‌شود.

مهرور در ادامه سخنان خود به میزان مقایسه طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت : در فجر ۹۹ تعداد ۲۶ طرح خدماتی عمرانی در شهرها و ۵۷ طرح در روستاها افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح سه باب مدرسه، یک  طرح صنعتی با ظرفیت تولید انواع ماکارونی به میزان ۶۴هزار تن، یک باب خانه بهداشت، درمانگاه شهری و مرکز درمان اعتیاد به عنوان بخشی از این طرح نام برد و بیان داشت: افتتاح  پنج پارک و بوستان شهری و روستایی، گاز رسانی روستایی، چهار پروژه آبرسانی شهری و روستایی، انتقال آب کشاورزی، کتابخانه، زمین چمن مصنوعی، گلخانه، ساختمان آتش‌نشانی روستایی، پایش تصویری روستایی، سایت آنتن تلفن همراه در روستاها، ۲ مرکز صنعتی پرورش اسب و بیش از ۲۰ طرح آماده‌سازی محورهای مواصلاتی شهری و روستایی از دیگر طرح‌هایی است که در فجر ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ۲۰۰ برنامه فرهنگی شامل برگزاری مسابقات قرآنی برای دانش‌آموزان، اجرای مسابقات ورزشی، تجلیل از برترین‌ها در حوزه‌های مختلف، پویش نماز، مقاله‌نویسی، پویش عکس، نقاشی و خط با عنوان مدافعان حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت آنلاین و در سامانه شاد از برنامه‌های سال جاری در فجر ۹۹ است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات