چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار محمدیان اعلام کرد؛

نیروی انتظامی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم

فرمانده انتظامی استان در جلسه تعاملی با نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، تاکید کرد: تا پای جان بر روی ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده‌ایم.

به گزارش رمزگشانیوز  سردار «عباسعلی محمدیان» با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد سید شهدای مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» بیان داشت: استان البرز به واسطه تنوع قومیتی و تراکم بالای جمعیتی که دارد نیازمند نگاه ویژه مسئولان در حوزه انتظامی و امنیتی است.

وی با اشاره به اجرای بیش از یک هزار طرح پاکسازی در 10 ماهه سال جاری افزود: استان البرز به دلیل نزدیک بودن به پایتخت یکی از استان های مهاجرت پذیر کشور است که هر روز شاهد افزایش جمعیت در این استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که با افزایش جمعیت، طبیعتا مراجعات پلیس نیز بیشتر می‌شود، ادامه داد: پلیس البرز نیازمند یک نگاه ویژه برای فراهم ساختن زیرساخت‌های این مجموعه است.

سردار محمدیان یادآور شد: فرهنگ‌سازی مناسب برای شهروندان و اقدامات مقابله‌ای با جرایم نیازمند حمایت همه جانبه از پلیس در سطح کلان کشوری است.

این مقام انتظامی با اشاره به این که معابر استان البرز با تعداد خودروهای موجود هم خوانی ندارد، تصریح کرد: در استان البرز به ازای هر 2 نفر یک خودرو وجود دارد که مدیریت این حجم از خودروها مشکلات پلیس راهور را چند برابر کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به پیشگام بودن پلیس در هوشمند سازی خدمات عنوان کرد: در سال‌های اخیر با همت فرمانده ناجا و اراده سازمان به این امر، هوشمندسازی در نیروی انتظامی سرعت بیشتری گرفته است.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به این که ناجا نیازمند حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی در حوزه افزایش بودجه و اصلاح قوانین است، گفت: به حمد الله با وجود نیروهای انقلابی و ولایی در پلیس، علی رغم همه مشکلات پلیس بر روی تمام باورهای نظام و رهبری استوار است.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تا پای جان بر روی ارزش های اسلام، انقلاب و رهبری ایستاده است و بدون هیچ گونه چشم داشتی برای امنیت مردمان ایران اسلامی از نقطه صفر مرزی تا مراکز شهر تلاش می کند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات