یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر توزیع برق شهرستان اشتهارد:

 مانور عملیاتی باز توانی شبکه توزیع نیروی برق اشتهارد برگزار شد

مدیر توزیع برق شهرستان اشتهارد از مانور عملیاتی باز توانی شبکه توزیع نیروی برق اشتهارد خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مانور عملیاتی بازسازی شبکه ناشی از خسارات زلزله فرضی با حضور فرماندار،شهردار،رئیس شورای اسلامی،فرمانده نیروی انتظامی،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری استان البرز برگزار شد..

مسلم دهقان نیری افزود:  این مانور در اشتهارد خیابان شهید طالقانی با هدف بررسی توان عملیاتی پرسنل مدیریت توزیع نیروی برق اشتهارد، برای اجرا و استقرار یک روش جهت شناسائی شرایط اضطراری و حوادث بالقوه ونیزارتقاء سطح آمادگی و واکنش سریع پرسنل و خودروهای عملیاتی در توزیع برق این شهرستان در مواقع بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی نظیر زلزله ، سیل، طوفان، انفجار،آتش سوزی وبرای آمادگی هر چه بیشتر و شناسائی نقاط ضعف و قوت برگزار شد..

وی گفت: در این مانور از نیروهای معین شهرستان های نظرآباد و کرج نیز استفاده شد.

مدیر توزیع  برق شهرستان اشتهارد با اشاره به حضور ۱۴ اکیپ متخصص  در این مانور اظهارداشت: تقویت ۸۰۰ متر تیرگزاری، کابل و سیم کشی، تعمیر و توانمندسازی شبکه برق ، طبق نظریه کارشناسی هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود که با انجام این عملیات توسط کارکنان توزیع برق این مبلغ به ۵۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. 

در پایان یادآور می شویم تامین برق محدوده مانور در زمان برگزاری ((مانور عملیاتی توانمندسازی شبکه)) از طریق یک ژنراتور سیارانجام شد..

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات