چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان البرز:

جشن آرزوها با حضور ایتام و حامیان البرزی

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

محمد محمدی فرد در گفت وگو با خبرنگار رمزگشا   نیوز از کرج، با اشاره به  اینکه هدف از برگزاری جشن آرزوها برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر است، اظهار داشت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاق شیرینی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها حامیان با حضور در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند.

وی بابیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

محمدی‌فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد و یکی از حامیان مقیم انگلستان نیز که در مراسم حضور داشت، یک دستگاه دوچرخه به یتیم و فرزند معنوی خود هدیه کرد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.

گفتنی است اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان و برنامه‌های هنری و شاد برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم ازجمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات