پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش هزینه‌های جاری نهادها با تکیه به اقتصاد مقاومتی

مدیر اداری و مالی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هزینه‌های جاری نهادها با تکیه بر مبانی اقتصاد مقاومتی و استفاده از شیوه‌های علمی قابل کاهش است و از این گذر می‌توان بسیاری هزینه های غیرضروری را حذف نمود.

به گزارش رمزگشانیوز  «مهدی خوانین زاده» با بیان اینکه عملکرد اداری و مالی نقشی تاثیرگذار در تقویت و ارتقاء روحیه پرسنل دارد، اظهار داشت: عملکرد اداره کل اداری و مالی نقش موثر و مستقیمی در تقویت و ارتقاء روحیه پرسنل داشته و می‌تواند با عملکرد صحیح خود موجب هرچه نزدیک‌تر شدن اهداف سازمان و کارکنان را فراهم نماید.

وی با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های امور اداری و مالی تصریح کرد: ارائه تسهیلات رفاهی برای کارکنان، تلاش جهاد گونه در صرفه جویی هزینه‌ها، انضباط در امور اداری و مالی، افزایش کارائی کارکنان، جذب نیروهای متعهد و کارآمد و ارتقاء بهره‌وری از وظایف حساس این اداره به عنوان قلب تپنده نهادها می‌باشد که باید در تمامی امور مد نظر قرار گیرد.

مدیر اداری مالی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت سامان بخشی اقتصاد و معیشت کارکنان اشاره کرد و یادآور شد: فراهم نمودن امکانات رفاهی برای کارکنان و خانواده ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، برای بهبود وظایف اداره کل اداری و مالی باید کارکنان این بخش با همکاری و هماهنگی بتوانند وظابف خود را به خوبی انجام دهند.

خوانین زاده از جمله وظایف حوزه اداری و مالی را نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی، صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها، سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی، تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن، صدور دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوط و نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه دانست و تصریح کرد: تلاش حوزه اداری شورای شهر کرج نیز توجه به وظایفی است که بر عهده آن گذاشته شده است.

وی افزود: حوزه اداری و مالی یکی از بخش‌های حساس و مهم است که وظایف کلیدی را بر عهده دارد و تلاش می کنیم تا با استفاده از مبانی اقتصاد مقاومتی و توجه به دستورالعمل ها شرایط مطلوبی را برای فعالیت سازنده پرسنل مهیا سازیم.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات