یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تکمیل طرح‌های روبنایی جهت رفع نیاز شهروندان شهرجدیدهشتگرد

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث خدمات روبنایی شهر در طرح اولیه بر عهده شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نبوده اما به منظور تامین رفاه حال شهروندان، مجموعه شرکت عمران ایجاد این ابنیه را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش رمزگشانیوز «مجتبی مدیر رنجبر» در گفت و گو با رادیو البرز با اشاره به رسالت اصلی شرکت عمران اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد وظیفه آماده سازی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان را بر عهده دارد.

وی افزود: در زمان حاضر پروژه‌های آماده سازی، مدارس و کلانتری، مساجد، ساختمان آتش‌نشانی، روکش آسفالت و جدولگذاری در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۲۸ باب مدرسه در سطح شهر ساخته شده و ۳ باب مدرسه دیگر نیز در فازهای ۴ و ۷ در حال ساخت است که یک مدرسه در بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و دو مدرسه دیگر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می‌باشد.

 مدیر رنجبر گفت: در سنوات گذشته بودجه شرکت عمران ۲۵۰ میلیارد تومان بود اما امسال با تغییر سیاست‌ها، بودجه پیش‎بینی شده به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که به لطف خدا و تلاش همکاران تحقق می‎یابد.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در ارتباط با تعیین کاربری مکان‌های تجاری و صدور پروانه گفت: اعلام کاربری های شهری اعم از تجاری، مسکونی، ورزشی، درمانی و … بر اساس طرح جامع شهر است و صدور پروانه ساخت توسط شهرداری و بر اساس ضوابط موجود انجام می شود

وی همچنین از نصب نیوجرسی در ورودی شهر خبر داد و گفت: این‌اقدام به منظور افزایش سطح ایمنی شهروندان و رعایت مسائل ایمنی ترافیکی در آینده‌ای نزدیک در ورودی شهر اجرا خواهد شد.

مدیررنجبر در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با ادارات خدمات رسان در سالجاری، از ادارات آب و برق خواست تا با بکارگیری امکانات هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیر ساختها در مساکن مهر و معابر شهر اقدام نمایند تا زمینه رفاه بیشتر شهروندان فراهم گردد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات