پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر مطرح شد:

استفاده از ظرفیت شبکه شاد در تبیین اهداف انقلاب در دهه فجر

در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر بر استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید شد.

به گزارش رمزگشانیوز جلسه اعضای ستاد برگزاری دهه فجر با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، فردی معاون سیاسی امنیتی استانداری، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب علوی، فاطمی و حسینی و با آموزه های آنان برپا شد،گفت: بعد از انقلاب در نظام عالم نظامی به اسم مردم سالاری دینی به وجود آمد و این جریان طوری صدا کرد که فلاسفه غرب دیدند که اگر این کلام بخواهد قوه پیدا کند نظام سلطه بر جهان به خطر می افتد به همین دلیل از ابتدا شروع به مخالفت کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مخالفت ها به وجود آوردن ۸ سال دفاع مقدس بود،ب یان داشت:تلاش دشمنان در نطفه خفه کردن این انقلاب بود که امام فرمود انقلاب ما انفجار نور بود ولی دوران دفاع مقدس خودش باعث صادر شدن انقلاب بود  و امروزه شهید سلیمانی شهید دلها ،شهدای دفاع حرم و اخیرا شهید فخری زاده باعث صدور انقلاب شدند.

امام جمعه کرج با مهم شمردن دهه فجر اظهار داشت:در دوران کرونا باید به فضای مجازی توجه ویژه داشت و در کنار آن فضای بصری شهر را باید آماده کرده و مردم را هم در این امر دخیل کرد و برنامه ویژه‌ای در دهه فجر با کمک دستگاه ها برای مواسات تدارک دیده شود.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اظهار داشت: شبکه شاد با حضور فعال ۸۰ درصد از دانش آموزان استان بستر و فضای مناسبی برای تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات