پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز:

خدمت ۱۱ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری روح‌الله به نیازمندان البرز

خیّران مرکز نیکوکاری روح‌الله فردیس در مجموع با اعطای کمک ۱۱ میلیارد ریالی شامل نقد، کالا و خدمات،  بخشی از نیازهای محرومان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز را برطرف کردند.

به گزارش رمزگشا  نیوز از کرج،رضا لشینی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به بهره‌مندی ۳۸۰ نیازمند و مددجوی البرزی از خدمات مستمر مرکز نیکوکاری روح‌الله اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به نیازمندان از طریق درمانگاه سینا و پزشکان عمومی و متخصص، اعطای سالانه ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و معرفی دانش‌آموزان نیازمند نخبه به آموزشگاه‌ها و مدارس نمونه جزو مهم‌ترین اقدامات مرکز نیکوکاری روح‌الله فردیس است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری روح‌الله از سال ۹۲ به نیازمندان و مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خیّران مرکز نیکوکاری روح‌الله در مجموع با اعطای کمک ۱۱ میلیارد ریالی شامل نقد، کالا و خدمات، بخشی از نیازهای محرومان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز را برطرف کردند.

لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: حدود سی درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه همه خانوارهای تحت حمایت مرکز نیکوکاری روح‌الله به‌صورت  ماهانه سبد حمایت غذایی و کمک نقدی دریافت می‌کنند گفت: ایفای نقش در کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده، کمک به تامین ودیعه و اجاره مسکن خانوارهای تحت حمایت مرکز از جمله خدمات مرکز نیکوکاری روح‌الله است.

وی با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ ، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ ، کد دستوری  #۰۲۶*۸۸۷۷* و ثبت درخواست کمک در سامانه ۱۳۷ شهرداری  استفاده کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات