یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زارع مطرح کرد؛

شفافیت مناسبات اداری با استقرار شهرداری الکترونیک

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شفافیت مناسبات اداری با استقرار شهرداری الکترونیک امکان‌پذیر است. برای تحقق این مهم باید تلاش شود.

به گزارش رمزگشانیوز «عباس زارع» در بازدید از بخش‌های مختلف شهرداری و سازمان فن آوری و اطلاعات، اظهار کرد: این سازمان از جمله سازمان‌های تخصصی شهرداری کرج است که با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود و بهره‌گیری از علم صاحبان نظر و اندیشه در قالب مشاور با درک نیاز مجموعه شهرداری و آگاهی از اهمیت استقرار شهرداری الکترونیک اقدام به شناسایی، پایش و ساخت بستر مناسب برای رسیدن به معیارهای شهر الکترونیک کرده است.

وی گفت: بی تردید دوران گذار از مرحله مدیریت مبتنی بر سیاق و روش گذشتگان و گام نهادن در مسیر مدیریت مبتنی بر تکنولوژی با دشواری‌های همراه خواهد بود که این سازمان با این هدف برای هر چه بهتر شدن میزان سلامت و شفافیت مناسبات اداری حاکم بر شهرداری اقدام به طرحی و آماده‌سازی زیر ساخت مناسب برای رسیدن به شفافیت مطلوب کرده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بی تردید تا رسیدن به این مهم مسیر طولانی در پیش داریم که امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر مجموعه مدیریت در همه حوزه‌ها و تعامل مناسب با این سازمان زمان دست یابی به طرح شفافیت عملکرد کوتاه تر و مردم شهر کرج از پیامدهای خوب این دستاورد بزرگ بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات