یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد نماینده مجلس به جانمایی کمپ ماده ۱۶ همجوار شهرک پیام

علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در اولین سفر حوزه انتخابیه خود به ماهدشت ضمن تشریح برنامه‌های سفر از جانمایی غلط کمپ ماده ۱۶ همجوار شهرک پیام انتقاد کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «علیرضا عباسی» گفت: راجع به مسائل ماهدشت در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار برگزار و مطرح شد که در سفر به ماهدشت استاندار و مدیرکل‌های مربوطه نیز حضور داشته باشند که بتوانند مشکلات خطیر و مهم‌ ماهدشت را حل کنند.

وی با اشاره به مشکلات ماهدشت اضافه کرد: در مورد کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد در نزدیکی مسکن مهر ماهدشت نمایندگان استان کاملا مخالف هستند.

عباسی تاکید کرد: متاسفانه همه معضلات و ناهنجاری‌های استان در ماهدشت تجمیع شده است. حتی احساس نارضایتی برای مردم ماهدشت و شهرک پیام هم مناسب نیست و معلوم نیست جانمایی بر چه اساسی انجام شده است.

وی افزود: بهترین کار این است که با توجه به مخالفت همگانی با این طرح‌، فعلاً تا جانمایی درست، دستگاه‌های متولی صبر کنند. ما مطالبه کردیم و  پای  این مطالبه‌ هم می‌ایستیم.

وی درباره بودجه استان البرز در حوزه علم و فناوری هم گفت: بودجه تخصیصی به پارک علم و فناوری استان ۳ میلیارد تومان است در صورتی که پارک‌هایی در کشور وجود دارد که که از نظر عملکردی خیلی هم با آنها فاصله نداریم ولی حدود ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه می گیرند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات