شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال کشور:

بسترهای لازم برای ورود بانوان در ورزشگاه ها فراهم می شود

نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال کشور گفت: بسترهای لازم برای ورود بانوان در ورزشگاه ها فراهم نبوده است اما در حال حاضر این بسترها فراهم می شود.

به گزارش رمزگشا   نیوز  از کرج ، لیلا صوفی زاده عصر امروز  در جریان برگزاری دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور که در استان البرز ویژه دختران و پسران‌ نونهال  در مجموعه ایثار کردان برگزار شد,اظهار داشت:  این اقدام‌ تصویب برگزاری المپیاد ویژه استعدادهای برتر ورزشی ملی در سطح رشته های مختلف در سراسر کشور بوده است. 

وی با اشاره به اینکه به همت وزارت ورزش و سایر فدراسیون ها اکنون دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور در البرز در حال برگزاری است ,افزود: تعداد زیادی از  دختران و پسران با استعداد شناسایی شده و برای انها در اینده ورزشی سرمایه گذاری می شود.

نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال کشور گفت: در این راستا به استعدادهای ورزشی سراسر کشور، داوران، مربیان فرصتی برای محک زدن داده می شود و بهترین ها در این المپیادها برای تیم های ملی و آینده ورزش کشور شناسایی می شوند. 

وی با بیان اینکه  اقداماتی برای ورود بانوان به درون ورزشگاه های کشور دنبال شده است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی انجام شده و در دست انجام است که امیداست به نتیجه برسد.

صوفی زاده با بیان اینکه  بسترهای لازم برای ورود بانوان در ورزشگاه ها فراهم نبوده است اما در حال حاضر این بسترها در حال انجام است و قول هایی داده شده است که در بازی های آتی این اتفاق بیفتد, تصریح کرد:  جای بانوان در ورزشگاه ها خالی است و با حضور آنها اعتباری به فضای استادیوم ها داده می شودو همچنین فضای استادیوم ها کاملا فرهنگی و سالم است و حضور بانوان زینت بخش این فضا می شود. 

نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه رسانه ملی ما در زمینه  انعکاس اخبار ورزشی بانوان یک مقدار دیر شروع بکار کرده است  اما این نیز یک حق است که باید طبق برنامه ریزی به آن پرداخته شود و این موضوع بویژه در رشته های المپیکی و تیم های ملی بسیار حائز اهمیت است, گفت: پرداخت جوائز به مدال آوران زن  و تجلیل شایسته  در پرداخت این پاداش های  توسط وزارت ورزش و از بودجه فدراسیون ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه برای فوتسالیست ها ی زن در اردیبهشت ماه سال گذشته و همزمان با تجلیل ز قهرمانان سال ۹۶ پاداش ها اختصاص یافته که در این میان پاداشی که باید توسط فدراسیون ها مانند فوتبال پرداخت شود به دلیل بحث نبود اعتبارات در فدراسیون ها با تاخیر انجام می شود, بیان کرد:  حضور زنان در ورزشگاه  به سیاست گذاری ها بستگی دارد و امید است این اتفاق رخ دهید زیرا بیشتر باشگاه ها بسوی حرفه ای شدن گام برداشته اند و باید در راه حرفه ای شدن برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فرصت های لازم مهیا شود.

وی با اشاره به  زمان های ورزشی بیشتر برای ورزش بانوان شاغل و کادر اداری عنوان کرد:  این سیاست گذاری به وزارت ورزش و جوانان باز مربوط است و در این قالب تصویب بخشنامه ای برای فعالیت ۴ ساعته بانوان ادارات در روز و در قالب انجام ماموریت های ورزشی و پرداختن به وضعیت سلامت آنها قرار است  عملی شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات