دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)

توزیع ۱۴سرویس جهیزیه کامل برای خانواده های نیازمند زندانی در البرز

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، با حضور مددی دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج و جمیاری مدیرکل زندان­های استان، ۱۴ سری جهیزیه کامل در بین خانواده­های مددجویان نیازمند زندان­های استان البرز توزیع گردید.

به گزارش رمزگشانیوز  «حسن مددی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم اظهار داشت: با همت امام جمعه و نماینده ولی فقیه و مدیرکل زندان­های استان، به منظور توجه به وضعیت خانواده­های زندانیان، برای اولین بار، ۱۴ سری جهیزیه در بین خانواده­های زندانیان نیازمند توزیع خواهد شد. وی اضافه کرد انجمن­های زندانیان استان بیش از ۱۲۰۰ خانواده مددجویان را تحت پوشش حمایت­های مادی و معنوی قرار داده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب کرج عنوان داشت: یکی از وظایف قوه قضاییه پیثگیری از ارتکاب جرم است و در این راستا با همت مدیرکل زندان­ها تلاش کردیم در بخش اشتغال زندانیان با توجه به ظرفیت ۲۵۰۰ واحد صنعتی استان گام­های خوبی را برداریم.

«اسماعیل جمیاری» مدیرکل زندان­های استان البرز با اشاره به سند تحولی دستگاه قضا و رافت اسلامی نظام نوین زندانبانی اسلامی اظهار داشت: با حمایت معنوی و مادی نماینده ولی فقیه در استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز نیکوکاری اداره کل زندان­های البرز، انجمن­های پنجگانه حمایت زندان­های استان، بسیج حقوقدانان و بسیج سازندگی و برای اولین بار در سطح زندان های استان، به نیت ۱۴ معصوم(ع) ۱۴ سرویس کامل جهیزیه برای خانواده­های نیازمند زندانیان استان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و همزمان با سالروز فرخنده ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) توزیع خواهد شد.

وی با توجه، پیگیری و کمک به تامین معیشت خانواده های زندانی را از جمله اولویت های ابلاغی ریاست محترم سازمان زندان ها دانست و اظهار امیدواری کرد تا با حمایت و مشارکت همه متولیان و دستگاه های مرتبط این قشر در معرض آسیب مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت، چرا که هر گونه غفلت از آنان باعث تکرار چرخه جرم می شود.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات