جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نشست بررسی طرح تفصیلی شهرجدیدهشتگرد برگزار شد

نشست بررسی طرح تفصیلی شهر جدید هشتگرد با حضور مدیرکل دفتر شهرسازی و معماری شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدیدکشور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، رییس شهرسازی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، معاون عمرانی فرماندار ساوجبلاغ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد و مشاورین طرح در شرکت عمران برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  نشست بررسی طرح تفصیلی شهر جدید هشتگرد با حضور «همتعلی عبدی نژاد» مدیرکل دفتر شهرسازی و معماری شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدیدکشور، «مسعود حق لطفی» مدیرعامل و «محسن زارعی» عضو هیئت مدیره، رییس شهرسازی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، اخلاقی معاون عمرانی فرماندارساوجبلاغ، محسن مجذوب شهردار و مرتضی کیهانی راد رییس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد و مشاورین طرح در شرکت عمران برگزار شد.

طرح تفصیلی، طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهری و نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف شهر، موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن‌ها وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری، اولویت‌های مربوط به مناطق و بهسازی، نوسازی، توسعه و رفع مشکلات شهری و موقعیت تمامی عوامل مختلف شهری در آن تعیین و نقشه‌ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می‌شود.

«همتعلی عبدی نژاد» مدیرکل دفتر شهرسازی و معماری شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور هدف از اجرای طرح تفصیلی جلب رضایت شهروندان در راستای ارتقاء کیفیت محیط، رفع کمبودها، ساماندهی محلات و افزایش توان نظارتی ساز و کار مدیریت شهری بیان کرد.

«محسن مجذوب» شهردار شهر جدید هشتگرد نیز بر تصویب طرح تفصیلی تاکید کرد و گفت: باید تلاش نمود هر چه سریعتر این طرح به تصویب برسد چرا که طرح تفضیلی شهری مانعی برای تخلفات ساختمانی است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات